DONELL JONES - Have You Seen Her Lyrics

Lyrics genres
Latin American
Funk
Rock
Pop
Country music
Electronic music
Electro / Electro Funk
Electronic dance music
Electronica
Melodic music
Metal music
Ska, Reggae, Dub
Hip hop, Rap, R&B
African music

D : DONELL JONES : Where I Wanna Be

DONELL JONES
Where I Wanna Be
Have You Seen Her Lyrics

Have You Seen Her

Well, well, well, well, well, well...
Hmm...woa...
Check it out

(verse 1)
Sitting at the light she pulled up for my right
Looking in the mirror making sure her shit was tight
I know she felt me watching, looking scared to look my way
I know she wants to look, but I think I've got her shook
Under pressure, you don't know what to do
She's got two cuties with her and I got my peoples, too
She put it in one, stepped on the gun and made me yield
Looked inside, gave me a smile, then she moved
What am I gonna do?

(chorus)
Tell me which way did she go
Pretty young thing in a gs4
Love was so bangin' had me open from the door
Tell me have you seen her
She had a smile that I couldn't forget
Shining by the thunder floss pieces around her neck
The girl was so fine
I just gotta make her mine
Tell me have you seen her
Have you seen her?

(verse 2)
It's been awhile now
And I'm steady on the case
Everyday I'm looking for her face
Is like a dream to me
And I gotta make it real
Gotta let her know just how I feel
Now there she goes again
Driving by, I hit my horn, she throws her beams on high
I put my joint in gear
And I tried to give chase
She dissappears again without a trace
Tell me have you seen her?

(chorus)

(bridge)
I've gotta find her
Where did you go, babe?
Hmm, listen...
Girl, you seem to think you've got away from me
You got me looking me looking for you in all these busy streets
I must admit I got it bad for you
It's just a little taste of all the things I'll do for you

(chorus/fade out)


Other lyrics from Where I Wanna Be album


See more DONELL JONES lyrics
All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only. 
© Copyright 2006 SpicyLyrics - Lyrics, A-Z Lyrics, AZ Lyrics, Song Lyric Search, Free Music Lyrics, Free Song Lyrics, Lyric Search, Britney Spears, Lirics, Love Lyrics, Lyrics Mp3, Music Lyrics, Pink Floyd, Song Lyrics, Anime Lyrics, Lyrics Com, Rap Lyrics, Songs Lyrics, mp3 downloads, тексты песен, слова песен, песни. All rights reserved. Contact us : info@spicylyrics.com
0.0021100044250488 - 2020-02-28 17:19